torsdag 31 maj 2007

Sommarfest och halvnakna män

Eftersom jag skulle med tåget klockan sex imorse så skulle jag bara vara nån timme på Storans sommarfest igår. Gå dit, hälsa på lite folk och sen hem och sova. Men det som jag trodde skulle bli ett enkelt mingelparty visade sig vara en trerätters middag med storband, Snygg-Erik, nån slags percussiongrupp och Wallmans. Helt sjukt bra underhållning. Lite pinsamt att erkänna det, men Snygg-Erik var faktiskt riktigt duktig och Wallmans schlagershow var underhållande. Så, nu har jag sagt det. Efterår var det "disco" med öppen bar. Fast jag var ganska förnuftig ändå och var hemma vid elvasnåret. Och note to self för framtiden, försök inte fixa dina dyra skor med den nya skokrämen som du inte vet hur man använder på fyllan. Nu har jag vit kräm i halva köket, och på all disk. Riktigt illa.

Och 300 var en helt okej film faktiskt, även om de skulle haft kläder på sig. Nu hade de ju knappt det och det gjorde filmen så otroligt mycket roligare att titta på. Men jag gillade den ändå. Behövde väl antagligen få lite machopoäng efter gårdagens schlager- och discodansande.

Inga kommentarer: