tisdag 8 maj 2007

Ondskan har ett cribs special i sitt nya nummer. Grymt bra. Vem bryr sig om Mariah Carey och skumma Hip-Hop artister när man kan se hur John i Billie the Vision eller Daniel i Radie Dept har det. Det är sanning broder. Lite lite bilder bara. Men alla gör vi misstag i början. Jag väntar mig en hel extra tidning med indiehem näst gång. "Indiehem". Det kanske är det nya stora? Istället för frågorna, 'hur många badrum har du?' eller 'hur många supersnabbahäftigastoravräkiga bilar har du?' så får man veta hur många skivor och gitarrer personerna har. (John har ca 50 (det var en liten besvikelse) resp. fyra st)

Jag har fått ett lån av min bank. Ett stort lån. Så nu ska det börja letas lägenheter. Jag vet att det gick ett rykte om att jag och den väldigt eminenta frk Bergström skulle flytta ihop. Men jag fick lite ångest igår över att jag skulle behöva flytta en tionde gång på tre år, till ännu en tillfällig bostad på sex månader. Så nu tar jag sommaren till att leta efter mitt lilla drömställe, som blir bara mitt. Och den kommer bli så snygg. Emily har nämligen fått en väldigt trevlig vän, Jessi, en målare som älskar tapeter. Det är nästan lika bra som att ha en doktorsvän! Jessi har många andra bra egenskaper också. Hon, jag och Emily ska skapa en armé med apatiska flyktingbarn. Vi ska träna dem i Azaleadalen. De ariska barnen får guldvapen. Frivilliga kan anmäla sig här.

Mavis Staples FTW

Spiderman 3 FTL (allvarligt, se den aldrig. Inte ens om du får betalt. Den sög såsom ingen sugit innan)

Inga kommentarer: