tisdag 15 maj 2007

Jag köpte mina biljetter till England förra veckan. Men det känns fortfarande lite konstigt. Jag har inte varit på en riktig semester på snart två år. Det blir alltid Stockholm eller Öland, vilket är ganska trevligt men man får aldrig den där riktiga semesterkänslan. Nu blir det tio dagar i England. En natt i London, tre-fyra nätter i Liverpool, ett par i Wales och sen Peterborough. Helt själv också. Det är nästan så att jag är lite stolt över mig själv. Jag håller på att komma ur mitt beroende av människor. Visserligen har jag vänner på alla ställen jag ska till, förutom Wales. Det kommer bli det stora testet. Jag funderar fortfarande på om jag ska ha med mig min dator eller inte. Om jag har med den blir det lätt. Ett par säsonger av Babylon 5 och det är fixat. Men det känns lite som att fuska. Jag måste klara mig själv. Bara jag och naturen. I värsta fall så är det lagligt med magic mushrooms. Och så har vi tvåliters flaskorna med starkcider för 30 spänn. Det kommer nog gå bra. Om nån vill följa med är jag fortfarande öppen för förslag.

Inga kommentarer: