söndag 24 december 2006

Jag måste säga det igen. Magic Numbers nya alltså. Så jävla bra. Och dessutom har Fredrik introducerat en ny människa i mitt liv, Miss Li. Asabra som man brukar säga.
Det är den 24e dec och jag har fått en ny pryl till mitt kök som jag älskar. En stavmixer som kan bli en visp och en minihackare/mixer. Helt fantastisk. Jag som funderat på Magic Bullet så länge. Nu är jag helnöjd. Köksprylar ftw!
Imorgon är det hemvändardagen. Stadshotell med 50 kronorsöl och modern NRJdisco. Det kommer bli helt underbart (vem har sagt att ironin är död?).

Snart väntar det episka dramat om några korta människor och några långa som slåss om en ring.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! du, var det inte du som hade koll på hur man kunde fixa ngt gratis antivirusprogram. jag har inget alls i datorn nu, känns inte så bra... ja just det ja, vi skulle byta det mot mina hemmalagade gnocchi. haha... hopaps allt är bra! vad händer på nyår?

Anonym sa...

magic numbers? omg Suxxorrrz

jag fick en blender med lock. nu är vi klapp-buddies. bd 4 ever.