fredag 15 december 2006

Jag har länge tyckt att det är genialt av hisbasicwear.com att annonsera på qx. Jag menar, du har en sida fylld med tusentals kåta böggubbar och killar och visar en sån här bild. Deras försäljning måste skjuta i höjden. Dessutom har ju alla ett sånt jävla peniskomplex, så att de nu även börjat marknadsföra push-up kalsonger gör ju inte saken värre.

Igår såg jag en performance av Pernilla för första gången. Otroligt starkt, jag är så imponerad, och avundsjuk. Hon är så utlämnande på ett sätt jag aldrig skulle klara av. Det är få som gör.
Ikväll ska jag hem till Emily. Hon klagar jämt på att vi umgås hela tiden, men jag har bara vart hemma hos hemma två gånger på över ett år. Men till mitt försvar så bor hon faktiskt i Hjällbo, need I say more? Men det ska bli trevligt, och sen förfest hos Malin och Jocke. Ikväll är det den alternativa bögklubben Club fête på Stars'n'bars. Det behövs mer sånt. Synd bara att den inte blivit så uppmärksammad som den borde ha blivit.

Och nu har jag köpt Dollybiljetterna.

1 kommentar:

Anonym sa...

congrats till biljetterna!
och förlåt för att jag glömde köpa vin till dej som jag så dyrt och heligt lovade... sitter med senaste numret av ordfront framför mig och försöker hitta en lämplig artikel för textanalys, men egentligen vill jag helst bara trycka på av-knappen en vecka eller två... inte bokstavligt talat. bara fastnat i ett bittert hål, lite trist med tanke på hur sprudlande lycklig jag brukar vara annars. hehehee.
precis fått ner liam lynchs andra album och förundras över hur bra jag tycker det är...
ses i jul hoppas jag

en stor puss//Saraan